love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

18 Mac 2013

segalanya untuk KAMU

ingat lagi tak ai cakap dulu yang ai nak bercuti panjang. ai dah mohon cuti separuh gaji selama sebulan. mula2 ai mohon cuti tanpa gaji, tapi staff HR call ai semula tanya kenapa ai nak cuti tanpa gaji sedangkan mengikut perkhidmatan ai kat sini, ai dah boleh mohon cuti separuh gaji dengan alasan jaga anak sakit. 

bila ai dah tau boleh, ai terus cakap dengan bos ai yang ai nak cuti sebulan. ai nak jaga sendiri anak ai lepas pembedahan itu nanti. baru ai rasa puas hati. serius ai rasa kesal sangat sebab ai tak jaga dengan rapi pada kali pertama. tapi tak apalah. ai tak nak salahkan sesiapa. mungkin ada salah ai juga. ini sudah ketentuan.

haish!! tak sabar ok walaupun kelulusan itu masih diawang awangan lagi. ai rasa memang akan lulus. walaupun sebulan je, ai akan pastikan masa sebulan ini akan terisi dengan yang indah2 je. hahaha bajet macam apa je kan.

ketusan ini ai buat bukan suka2. ai dah berbincang dengan Mohammad Bazli. cuti tahunan ai dah tinggal sikit. mana lah tau kan, masa depan kita tak tau. cuti raya, cuti anak sakit, cuti hal keluarga. macam2 lagi. jadinya, inilah jalan selamat dan jalan penyelesaian yang terbaik dapat ai lakukan. walaupun ada serba sedikit kekurangan, ai percaya rezeki Allah ada dimana2. hanya untuk ai saja yang berusaha.

ada lagi seminggu je lagi ai akan bekerja. :) senyum sampai telinga.. segalanya untuk kamu Nur Afnan Nisrina. perasaan sekarang adalah sama dengan perasaan setahun empat bulan yang lepas. perasaan tak sabar nak cuti panjang berpantang. :)

Tiada ulasan:

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?