love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

21 Mac 2013

proses pindah rumah ~ 1

ingat lagi tak cerita ai tentang nak pindah rumah dan dah pasang grill. kan aritu ai pegi tengok semula bila lepas grill dah dipasang. ai pasang 1 rumah dengan harga RM 1800.00. kedainya pon dekat dengan rumah ai dan sume ye diambil terus dari kilang. tuan punya kedai senang jugak untuk dibawa berbincang dan yang paling penting sangat mudah untuk minta kurang. dapatlah kami kurangkan harga. kalau ikutkan bukan harga tu sebenarnya. lagi mahal. tapi tulah, bajet cukup2 je, tu yang bersungguh2 minta kurang. hahahaha jahatkan..







1 ulasan:

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?