love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

3 Februari 2013

cerita operation Nur Afnan Nisrina ~ 3 ~ terima kasih...

selepas beberapa jam N.A.N selamat operate, ai postkan wajah baru N.A.N kat FB ai. mula2 ai tak naklah terlalu cepat, setelah ada beberapa anymous berkata ai sengaja mempergunakan anak sebagai alat menraih simpati dan meminta bantuan orang ramai. Ya Allah!! tak ada niat langsung ai nak buat anak ai sendiri macam tu. kalau ai nak sangat minta bantuan orang lain, dah lama ai masuk tv ke apa ke. niat ai hanya satu, hanya nak berkongsi dengan orang ramai yang tidak tahu dengan masalah mata anak ai. sebab rata2 rakyat malaysia masih kurang pengetahuan mengenai "PTOSIS", istilah sains untuk masalah anak ai. salah ke ai?? biarlah....

selepas beberapa minit ai postkan wajah terbaru N.A.N, ramai sekali yang komen kat photo N.A.N. macam2 doa dan harapan agar N.A.N cepat sihat dan sembuh. dan ai pon, sedikit sebanyak mengambil sedikit kekuatan untuk terus berdiri menghadapi dugaan dari Allah swt... terima kasih.. tiada ucapan lain yang layak untuk kalian, hanyalah ribuan terima kasih. hanya Allah swt saja yang dapat membalas segala jasa baik kalian mendoakan kesejahteraan N.A.N dan ai sekeluarga.

menitis airmata ai membaca ucapan2 dari kalian semua. terkedu mulut ai kerana tidak sangka masih ramai yang bersimpati pada anak ai ini. terima kasih sekali lagi.

dan ai tak lupa juga pada kawan blogger yang sudi singgah blog ai dan baca cerita N.A.N, dan perkara yang sama juga berlaku, ucapan, doa dan harapan agar N.A.N kembali sihat dan ceria seperti selalu. hanya Allah swt saja yang mampu membalas segala2nya.

sama juga pada kawan2 ai yang menghulurkan salam melalui sms dan telefon. maaf sebab ai tak dapat jawab panggilan telefon selepas ai memuatnaik gambar N.A.N di FB. sebab keadaan N.A.N tidak mengizinkan pada ketika itu.  

ai juga mendoakan agar keluarga kalian semua senantiasa sihat dan selalu dibawah rahmat Allah swt. Amin...

TERIMA KASIH..

8 ulasan:

Unknown berkata...

semoga adik afnan sembuh sepenuhnya yer...auntie sayang adik afnan!!!

Unknown berkata...

abaikan mulut org yg mengeji...semua org kt sni sayang N.A.N..hanya doa yg mampu kami kirimkn buat N.A.N dan adik Eina sekeluarga...senyum slalu ye...:)

cikPUAN einaYrah berkata...

mama ila : Thanks auntie.. Afnan juga sayang pada semua..

mimahajil: thanks sekali lagi kak. Ya Alllh... saya sebenarnya meminjam kekuatan dari kawan2 semua... terima kasih yang tak terhingga...

yaneebakar berkata...

moga adik Nur Afnan Nisrina kuat semangatnya. begitu jua dengan ibunya. moga semuanya akan baik2 sahaja. bertabahlah...
Ya Allah berikanlah kekuatan kepada mereka dan permudahkanlah segala urusan mereka.

cikPUAN einaYrah berkata...

terima kasih kak yanie...

erin berkata...

sabar ye, semoga NAN cpt sembuh n happy mcm dulu

cikPUAN einaYrah berkata...

Terima kasih erin..

Unknown berkata...

anak saya pn kne mslh yg sme dgn ank awk.doc ckp next year kne buat operation.sy x thu nak izinkan ke x..celaru memikirkannya..

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?