love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

31 Januari 2013

barang untuk disewa - dulang hantaran-

barang ni adalah dulang hantaran time ai kawen dulu. disebabkan mak ai bukanlah jenis mengumpul dulang hantaran walaupun anak ye semua perempuan, jadinya ai kene beli dulang hantaran sendiri. time tu ai tak suka hantaran ai diletakkan atas dulang yang berkaki tu. jadinya ai pujuk separuh mati mak ai untuk membenarkan ai membeli barang ini. bukannya apa, mak ai selalu cakap, lepas ni dah tak guna, nak buat apa?? kan kene simpan je. samalah jugak dengan kotak hantaran Mohammad Bazli. (ai tak amik gambar pulak. kotak berukiran warna putih. nanti ai amik gambar ok) dok simpan je.

sebelum ni ada kawan ofis ai tunang, dia nak sewa barang ni pada ai. nak tengok?? jap jap. ai muatnaik photo. ahaks!! firstly, barang ni masih dalam keadaan baik. walaupun dah 2 tahun ai simpan. tak berkarat pon.


SILA ABAIKAN BENDA2 SELAIN DARI DULANG HANTARAN INI

 dulang ni memang dah berkaki. tak payah nak guna dulang hantaran yang berkaki yang macam selalu tu. yang ini ai ada 7 set. 

 zoom bagi dekat sikit. still cantikkan??

 permukaan atas. ai dulu alaskan dengan kabus nipis yang dah dibalut.

 lagi sekali

masih dalam keadaan baik

jadi, ai ada menyediakan perkhidmatan menyewa. hanya disekitar Seremban, Nilai, Bangi, Kajang dan Serdang. sebab ai akan hantar sendiri pada penyewa.

kadar sewa:

dulang hantaran saja = RM 150/= (sehingga majlis selesai dan wajib dikembalikan sehari selepas majlis selesai)

deposit = RM 70/

*jika barang dipulangkan dalam keadaan baik, wang deposit akan dikembalikan. dan jika barang dipulangkan dalam keadaan rosak, wang deposit tidak akan dikembalikan.

dulang hantaran beserta hiasan dan gubahan
RM350/=
hiasan dan gubahan penyewa berhak menentukan warna dan corak hiasan.(sehingga majlis selesai dan wajib dikembalikan sehari selepas majlis selesai)

deposit = RM 80


ai juga menyediakan perkhidmatan menghias dulang hantaran. jika berminat boleh hubungi number ai ni

019-672 6141


GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?