love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

2 Jun 2013

tiga tahun sudah

selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 3 tahun.. alhamdulillah.. sudah 3 tahun kita menjalani kehidupan yang penuh cabaran dan liku. berdoalah siang dan malam tanpa henti agar kita semakin kuat menjalani dugaan dan ujian dari Allah bersama-sama.

susah senang, gembira sedih, merajuk dan dipujuk, itu semua menjadi kenangan manis dan pahit antara kita berdua. biarlah kita saja yang tahu betapa indahnya dunia yang kita lalui bersama ini.

walaupun kita tidak seperti pasangan suami isteri yang lain, perbezaan itulah yang menguatkan keutuhan cinta kita. orang lain pernah bertanya kenapa, mengapa dan bagaimana tentang cinta kita. tapi perlu ke kita menjawab pertanyaan mereka. bagi kita itu semua tidak penting. awak tahu, saya tahu sudahlahkan?? :)

kehadiran Nur Afnan Nisrina dalam kehidupan kita menjadikan ianya bertambah berseri-seri. dan dialah penguat kasih sayang kita. berdoa dan teruslah kita berdoa bersama-sama untuk dikurniakan lagi rezeki dan amanah dari Allah untuk yang kedua dan ketiga.

terima kasih Mohammad Bazli atas apa yang telah diberi. sesungguhnya ianya tidak terbalas oleh saya. kasih sayang dan cinta ini diharapkan akan terus bersinar sehingga Jannah.. amin...


Tiada ulasan:

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?