love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

12 Julai 2012

Rancangan sebelum puasa

hye uollssss!!! ai dari last week bawaklah ke this week tak dapat2 nak upload gambar. kalau dah tak dapat nak upload sudah semestinya tak dapatlah nak bercerita. banyaklah weiii cerita tentang Nur Afnan Nisrina tu. 

1. Afnan dengan walker yang baru
2. Afnan bersama makanan/bubur/puri yang baru
3. Afnan dah pandai merangkak dll

hokey... hokey!!! kembali ke tajuk asal.

alhamdulillah ai dah selamat ganti puasa yang tertinggal tahun lepas gara2 mengandung. susah payah ai berpuasa dengan sambil menyusukan Nur Afnan Nisrina. selepas seminggu ai puasa ganti direct, Nur Afnan Nisrina dah mula tak nak susu ai dan susu ai pon jadi sedikit. diatas nasihat seorang USTAZAH, "benarkan Nur Afnan Nisrina menyusu dengan puas sebelum kamu ganti puasa." jadinya ai makan makan dan makan dan ai puasa selang sehari. dan setelah habis berpuasa, nikmatnya hanya Allah saja yang tahu. 

lagi seminggu untuk ke bulan Ramadhan. Syukur nikmat jantung masih berdenyut hingga menemui Ramadhan 1433H. ai dah mula niat mahu berpuasa penuh jika tiada halangan yang menimpa. :) dah seperti tahun lepas, sebulan sebelum puasa ai dan Mohammad Bazli naik ke Cameron Highland. dan untuk kali ini, ai meranang untuk ke P.D atau Melaka. saja nak bawa Nur Afnan Nisrina jalan2. :) dia nih dah pandai suka binatang berbulu dan air. kalau ke Melaka ai nak ke Zoo Melaka. kalau ke PD main air mandi manda di laut. tengoklah macam mana. masih dalam proses berfikir dan memilih. 

psssttttt pagi sabtu ai 1 family akan berphotoshoot di Dataran Nilai. Thanks to Kak Alina sebab merealisasikan impian saya. :) time mengandung dulu teringin sesangat nak buat memori. tapi diatas sebab2 yang tak dapat dielakkan, kemahuan itu perlu diperam dahulu. so now masa sudah bersedia. seriously ai rasa neves nak beraksi nanti. tapi ai trust Kak Alina. mesti beliau akan menunjukkan cara pada ai untuk berposing cantik2...

untuk semua, SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK.. 

tahun ni ai akan beraya di PERAK

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?