love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

18 Mac 2012

TERSENTAP DAN CEDERA EMOSI

khamis lepas ada Seminar Manifestasi Cinta anjuran opis ai dan Jabatan Pembangunan Wanita Negeri Sembilan. bila kita yang jadi urus setia mestilah tak duduk diam. memandangkan ai yang baru je naik keje, jumpa pulak dengan ahli kelab PRU banyaklah tanya dan soalnya..

PRU  : kak yanie..... bila start keje??
K.Y : baru je 3 weeks..
PRU  : kak yanie nampak kuruslah.. 
K.Y : haruslah kurus baby dah keluar.. hahaha
PRU : seriuslah kak yanie
K.Y : haishhh korang nih.. kurus tang mana pon akak tak tau..
PRU : ktorg baca blog akak. comel anak akak. tapi macam baby boy.. boy ke kak??
K.Y : eleee kata baca blog akak, tapi tanye boy ke gurl. nampak sangat nipukan.. hahahah haruslah gurl. berpink pinky dengan ibu ye.. 
PRU : serius kak.. nampak boy
K.Y : gurllah sayang.. 200% ikut muka husbnd akak.. wajiblah nampak boy.. bukan korang je yang cakap, 100 orang jumpa dia, 100 oranglah cakap dia boy.. 
PRU : ktorg tau nama dia Rina je.. nama penuh kak?? nak masukkan dalam blogger PRU pulak..
K.Y : haishhhh korang nih.. bukak anak artis pon.. nak masuk dalam blog
PRU : tak pe lah kak.. setiap kelahiran umat nabi Muhammad kita kene raikan.. 
tersentuh hati....
K.Y : Nur Afnan Nisrina..
PRU : wahhhh AFNAN.. pohon berbunga lebat dalam syurga.. pandai akak pilih nama..
K.Y : wajiblah kene pandai pilih nama anak.. korang dah kawen nanti n dah ada anak, pon sama.. :)

TETIBA.....

anymous : alaaaa ko.. nama anak sedap2 pon, bermaksud dalam syurga lah apa lah.. buat apa kalau mata anak ko tak bukak besar, buat apa kalau dia tak nampak muka ko.. mak dia.. dah mcm OKU dah akak tengok..

TERSENTAP DAN CEDERA EMOSI SAMPAI PENCEN

terdiam, membisu tak terkata apa-apa.. tak mampu nak cakap sebab terkejut n tak sangka ada orang cakap macam tu kat Nur Afnan Nisrina..

untuk ko yang memang tak sayang mulut dan meroyan tetiba dengan anak aku ni ha.. aku yakin ko jadi silent folower blog aku.. sebab tulah kau mampu nak cakap macam tu dengan aku..

"aku tak kenal ko, aku tak pernah nak bercakap dengan ko, jadinya kenapa ko nak sibuk2 kacau hal aku. aku kenal sikit2 dengan ko sebab suami aku kenal ko.. jadinya ko tak da hak nak kata macam tu kat anak aku. mana ko tau die tak nampak muka aku?? ko ke yang mengandungkan dia?? ko ke beranakkan die?? tak kan.. jadinya harus ke ko cakap macam tu.. sekurang2 ye aku diberi peluang oleh allah untuk merasai betapa indahnya mengandung dan betapa gembiranya saat bersalin... nak cakap 1 je kat ko.. 
KAU ADA????

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?