love

love

Haryanie & Bazli

Daisypath Anniversary tickers

22 Disember 2011

DI USIA MENJELANG 1 BULAN



tengok, umur belum pon 1 bulan, tapi gaya tidur macam dah besar2 je. sory, amik gambar guna handphone cikai je, sebab tulah gambar kabur sikit. apa yang N.A.N dah pandai?? meh ai listkan.. :)

1. dah tak nak dibedung. kalau bedung jugak, akan bertahan dalam masa 2 minit je.lepas tu mula keluarkan suara ala2 sedih minta dilepaskan. kalau mak ai yang dengar, buat tak tahu je, tapi ai akan tolong lepaskan tangan je. kaki akan dibiarkan berikat. :)

2. kalau dah tak dibendung, tangan akan bersilang2. dan akan berusaha untuk mengiring untuk mendapatkan tido yang lebih lena. kalau tido telentang alahai.. sekejap2 akan terkejut dan tido tak lena. *ramai orang kata yang Rina akan cepat meniarap* :)

3. dah pandai nak berenjut untuk tido. ai akan goyang2kan tangan sambil nyanyi2 untuk teruskan dia tido bila diletak tak berjaga. :)

4. bila nak pakai baju, dah pandai ajak kita berbual2.. :) soooo sweet okey..

5. tido dah semakin lasak. macam mana dalam perut macam tulah dia tido. tiap kali ai terjaga, ai mesti tengok yang kepalanya tak beralas bantal dan semakin dekat dengan tepi katil. :)

6. tak takut makan ubat walaupun dikejutkan :)

7. kalau dia terjaga dari tido dan ai tak da kat sebelah, dia akan menjerit ala2 manja.. :)

8. suka senyum besar2 bila perut dan kenyang dan pampers tak basah :)

9. tersangatlah anak ayah. bila ayahnya tak balik dan buat call phone, dari merengek2, terus diam dan buat suara ala2 manja kengkonon mengadu.. :)

10. dah pandai merajuk bila lambat bagi susu dan lambat dipujuk. :)

doa ibu dan ayah semoga NUR AFNAN NISRINA sentiasa sihat, ceria, bijak dan solehah... sayang kamu!!

GEROBOK CANTIK

kadang-kadang kita memerlukan pengalaman orang lain untuk membantu kita mencorak perjalanan kehidupan kita.

ANDA TETAMU YANG KE BERAPA?